Míša Šrejberová míří do B-TEAMu!!!

09.12.2011 13:26

Necelý týden po historicky prvním zápasu družstev se opět něco děje! Tentokrát je tato zpráva více než zajímavá. O co jde? Míša Šrejberová opouští řady Pinkálistů a míří ke konkurenčnímu oddílu, konkrétně se jedná o B-TEAM. V původním plánu hracího systému a pravidel "družstev" nebyla možná účast hráčů, kteří byli kdykoliv před tím registrování u ČBaS. Toto pravidlo se však změnilo, tudíž se i Míša Šrejberová může zúčastnit soubojů "družstev". Co na to říká samotná Míša a proč se rozhodla právě pro B-TEAM se dozvíte v krátkém rozhovoru, který nám poskytla.

Míša v akci na posledním turnaji série Pinkálisti Tour 2011

1) Jak hodnotíš první zápas družstev mezi Pinkálisty a B-TEAMem?
Ahoj, no podívat jsem se nebyla, ale podle článku na webu jste jim dali dost na frak :)

2) Co říkáš na možnost zúčastnit se utkání družstev?

Když mi to Břéťa nabídl, tak jsem měla radost, jako malá jsem družstva hrála za chemičku a měla jsem tyhle turnaje dalko radši než ty klasické, člvoěk u toho musí využít nějakou tu strategii když ví, proti komu nastoupí, takže je to zajímavější. A už jako mál jsem dokonce i hostovala v jiných týmech :)


3) Jsi členem Pinkálistů, proč ses rozhodla přestoupit do B-TEAMu?
No, odjakživa jsem byla členem chemičky.. necítím se jako vyhraněný pinkálita nebo B-teamista :) klubové tričko si opravdu pořizovat nebudu. Jsem prostě badmintonistka a baví mě podobný soutěže, navíc poznám nový hráče. Pokud se v tom chceš opravdu šťourat, jako pinkálista jsem se cítila dřív.. ale pak mě "vedoucí týmu" vyhodil na čas z tréninků, takže jsem hrála s kým se dalo a u toho teď taky zůstávám. Navíc, vidíš tam někde mojí tvář? https://badecusti.webnode.cz/o-nas/ :P


4) V jakých disciplínách budeš v novém působišti nastupovat?
Vůbec netuším :) prostě budu ráda, když B-teamu pomůžu


5) Tvoje spoluhráčka do čtyřhry Štěpánka Hovorková dále nastupuje za Pinkálisty, není škoda, že nehrajete za jeden tým?
Proč? Hrát spolu nepřestanem a bavit se taky ne :) akorát se uvídíme o něco častěji při zápasech družstev, což bude fajn. Navíc kdybych hrála za pinkálisty, tak by si třeba ani tolik nezahrála a to by byla škoda.

Míša se svým "mixérem" Jardou

(Rozhovor vyšel přesně tak, jak odpověděla Míša na otázky zaslané emailem, tudíž bez grafické i gramatické kontroly). 

Za redakci badecusti ti děkujem za krátký rozhovor a hodně štěstí v novém působišti! ;)

 
 

Zpět

Vyhledávání

© 2011 Pinkálisti Ústí nad Labem